ارتفاع پست

اینجا ارتفاع پست، با وضو وارد شوید...

ارتفاع پست

اینجا ارتفاع پست، با وضو وارد شوید...

وبــسایـت ارتفاع پـــست...
ارتفاع پست

موسای مایی و عصای دیگرانی
یعنی شما آقای از ما بهترانی
از تو فقط چوپانیت را درک کردیم
پس حقمان است اینکه ما را می چرانی
دور از من و این گله های کوچ کرده
این جمعه هم،پیش خدا خوش بگذرانی

دیدگاه های شما

سلام امام حسین مهربون

من دختری کوچک هستم . پدرم جانباز موجی است . الان که دارم برای شما نامه می نویسم پدرم خوابیده آرومه آرومه . وقتایی که خوابه میام کنارش وباهاش حرف می زنم .

امام حسین شنیدم رقیه ی کوچولوت به آسمون ها رفته می خوام بهتون بگم

من حاضرم دختر شما بشم

به جاش حال بابام رو خوب کنید

ازشما خواهش می کنم

می دونم که خیلی مهربونید امام حسین ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">