ارتفاع پست

اینجا ارتفاع پست، با وضو وارد شوید...

ارتفاع پست

اینجا ارتفاع پست، با وضو وارد شوید...

وبــسایـت ارتفاع پـــست...
ارتفاع پست

موسای مایی و عصای دیگرانی
یعنی شما آقای از ما بهترانی
از تو فقط چوپانیت را درک کردیم
پس حقمان است اینکه ما را می چرانی
دور از من و این گله های کوچ کرده
این جمعه هم،پیش خدا خوش بگذرانی

دیدگاه های شما

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی (زیدعزّه)
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم
 
۲۰ فروردین ماه، روز ملی شدن فناوری هسته‌ای را به شما و هیئت محترم دولت، به ویژه تمامی دست اندرکاران فناوری هسته‌ای و تیم مذاکره کننده کشورمان تبریک عرض می‌نماییم.
ه‌مان گونه که مستحضر می‌باشید، حدود ۸ ماه از استقرار دولت جدید و روی کار آمدن حضرتعالی و هیئت دولت می‌گذرد. در ایام انتخابات وعده‌هایی نیز از طرف جنابعالی مطرح گشت که حتماً در این مدت، تلاش خود را در جهت پیاده نمودن این وعده‌ها، به کار برده‌اید. در زمینه موضوع هسته‌ای در دولت جدید، روش متفاوتی برای پیگیری حقوق هسته‌ای اتخاذ گردیده است که اولین نتیجه ملموس این سیاست «توافق نامه ژنو» یا به تعبیری، «برنامه مشترک اقدام» می‌باشد؛ توافقی که به عنوان موفقیتی بزرگ مطرح شد و از طرف جنابعالی به عنوان گشایشی در وضعیت هسته‌ای ایران معرفی گشت که می‌تواند در ساختار تحریم‌ها، ترک‌های جدی ایجاد نماید. در همین راستا جنابعالی در سفر استانی خود به خوزستان فرمودید که «توافق ژنو یعنی تسلیم شدن قدرت‌های بزرگ در برابر ملت بزرگ ایران». هر چند برخی مقامات آمریکایی این سخنان را صرفاً جهت مصرف داخلی معرفی نمودند، و لیکن باور ابتدایی ما حوزویان این است که این سخنان حتماً، از طرف شما صادقانه و حداقل بیانگر نوع نگاه شما به این توافق بوده است. آنچه که در این زمینه ذهن ما حوزویان را مشوّش و پریشان کرده است، وجود برخی از اشکالات و ابهامات اساسی در متن توافق صورت گرفته است، که در صورت صحت آن‌ها می‌تواند هزینه‌های سنگینی را برای کشورمان به همراه داشته باشد. سوالات و نگرانی‌هایی که نه تنها از طرف تیم مذاکره کننده برطرف نشده است بلکه اظهارات بعدی آن‌ها در مورد این سوالات، ما را نگران این مورد کرده است که مبادا سیاست دولت در قبال پرونده هسته‌ای همانند خاطرات مربوط به مذاکرات ناموفق هسته‌ای ۱۰ سال پیش، که خودتان مسئول آن بودید و منجر به حدود دو سال تعلیق بی‌نتیجه گردید، مجدداً تکرار شود. لذا بهتر دیدیم تا این نگرانی‌ها را با شما در میان بگذاریم، نگرانی‌هایی که از‌‌ همان ابتدا با طرح مسالهٔ چرخش چرخ سانتریفوژ‌ها به شرط چرخش چرخ کارخانه‌ها از سوی شما ایجاد شد و صدالبته در این مجال نیازی به توضیح نسبت مستقیم چرخیدن چرخ سانتریفیوژ‌ها با چرخش چرخ توسعهٔ کشور و رفاه مردم با توجه به کاربردهای عظیم و بیشمار صنعت هسته‌ای نمی‌بینیم.
-
همانگونه که مستحضرید متن توافق نامه ژنو دارای چند گام می‌باشد. گام اول آن مدت زمانی ۶ ماهه دارد که بر اساس قید renewable امکان تمدیدهای پیاپی را دارد. بر اساس گام میانی توافق، ایران باید به قطعنامه‌های شورای امنیت بپردازد؛ البته با این هدف که شورای امنیت پایان رضایت بخش آن را اعلام نماید. گام سوم یا نهایی هم زمانی بلند مدت دارد و بناست بر اساس آن در مقابل امتیازات بسیاری که ایران می‌دهد همه تحریم‌های هسته‌ای ایران برداشته شود.
جنابعالی در نامه تبریکی که خطاب به مقام معظم رهبری مرقوم داشتید چنین اشاره کرده‌اید که «حقوق هسته‌ای و حق غنی سازی ملت ایران مورد اذعان قدرت‌های جهانی- که سال‌ها سعی بر انکار آن داشتند- قرار گرفته است». علی رغم این اظهار نظر جنابعالی و مطابق نظر بسیاری از حقوق دانان و اهل فن، این توافق نه تنها حقوق هسته‌ای و حق غنی سازی ملت ایران را به رسمیت نشناخته، بلکه این حق را، با قیود متعدد فنی، محدود کرده و حقی را که تا پیش از این بر اساس ماده ۴ NPT برای جمهوری اسلامی ایران از نظر حقوق بین الملل ثابت بود و امکان استفاده صلح آمیز نامحدود داشتیم، متأسفانه در توافق ژنو، منوط به رضایت آمریکا و سایر طرف‌های توافق کرده‌ایم. (متن توافق ژنو، تعهدات ایران در بخش راه حل جامع). عدم به رسمیت شناخته شدن حق هسته‌ای ایران در توافق ژنو، نه تنها از طرف کار‌شناسان منتقد دولت، بلکه از طرف تیم دیپلماسی و همراهان دولت نیز مطرح شده است. برای مثال دکتر عراقچی معاون وزیر امورخارجه و عضو تیم مذاکره کننده در مدرسه معصومیه قم، به اشتباه بودن ادعای جنابعالی در نامه رهبری اشاره می‌کنند. حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی نیز در سخنان خود در مراسم معارفه رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام قبول می‌کنند که در توافق ژنو حق غنی سازی ایران به رسمیت شناخته نشده است. با توجه به این توضیحات، به نظر می‌رسد که هدف اول و اصلی ایران از مذاکرات بر خلاف نظر جنابعالی، با این توافق حاصل نشده است.

-
بر اساس صحبت‌های جنابعالی و سایرِ همکارانتان در ایام انتخابات و پس از آن، هدف مهم دیگر از مذاکرات، رفع تمامی تحریم‌هایی بود که در این مدت اخیر به کشورمان تحمیل شده است. اما متن توافق نامه نشان می‌دهد با وجود اینکه ایران در گام اول امتیازات بسیار مهم و سنگینی را متعهد شده است و حتی تمامی ذخایر اورانیوم ۲۰% خود را اکسید و یا رقیق می‌نماید، ولیکن طرف مقابل به هیچ وجه درتحریم‌های اساسی، یعنی تحریم نفتی و تحریم بانکی تغییری اساسی ایجاد نکرده است. گفتنی است که تحریم‌های نفتی در پایان گام اول توافق همچنان به حال خود باقی خواهد بود و تحریم‌های بانکی نیز جز تعهد به بازگرداندن مبلغ ۲/۴ میلیارد دلار – از ۱۰۰ میلیارد دلار پول بلوکه شده ایران در خارج کشور- تغییر خاصی نکرده است و این به معنای چشم پوشی‌های بزرگ ما از حقوق خودمان برای دستیابی به بخش بسیار اندکی از حقوق محروم شده خودمان درگام اول است وفی الجمله این، یعنی تأمین نشدن هدف دوم ایران از مذاکرات هسته‌ای.
-
نگرانی بزرگ دیگر این است که مسئولین مربوط به مذاکرات بار‌ها اعلام نموده‌اند که در صورت عدم پایبندی طرف مقابل به تعهدات خود، ایران می‌تواند بلافاصله روند قبلی هسته‌ای خود را از سر بگیرد و لذا چیزی از دست داده نخواهد شد. این در حالی است که طبق متن توافق، ایران تمامی مقادیر ارزشمند اورانیوم ۲۰% خود را اکسید و یا رقیق کرده است. موادی که برای به دست آوردن آن‌ها هزینه‌های بسیاری پرداخته شده است. همچنین ایران تعهد کرده که در سه ماهه اول اجرای توافق، مهم‌ترین اسرار هسته‌ای خود، از ریز‌ترین موارد تا کلان‌ترین آن‌ها را در اختیار ناظران قرار دهد. افشای محرمانه‌ترین اسرار هسته‌ای ایران چیزی نیست که در صورت شکست مذاکرات قابل بازگشت باشد، در حالی که تحریم‌های طرف مقابل به راحتی قابل بازگشت خواهد بود، ضمن اینکه با افشا شدن این اطلاعات، طرف مقابل می‌تواند تحریم‌های هدفمندتری را به کشورمان در آینده، اعمال نماید و این نکته مهمی است که گویا از دید طرف ایرانی مخفی مانده است.
البته سوالات اساسی دیگری نیز وجود دارد. از جمله این موارد می‌توان به نوع انطباق عملکرد دولت نسبت به منویات مقام معظم رهبری و همچنین نوع عکس العمل دولت در مقابل توهین‌ها و تهدیدات طرف غربی، به ویژه آمریکا اشاره نمود، که متأسفانه از سوی مقامات مسئول، جواب‌های مناسبی در این زمینه نیز داده نشده است. جنابعالی در جمع اساتید دانشگاه، از وضعیت نامناسب اظهارات مخالفین در مورد توافق ژنو، انتقاد نمودید و از موافقین تقاضا کردید که وارد صحنه شوند و از این توافق دفاع نمایند، لیکن با این وجود، تغییر محسوسی در مسیر اظهارات صورت گرفته در مورد این توافق صورت نگرفته است که این می‌تواند خود نشانه‌ای از یک مشکل بزرگ باشد.
 
در حالی که جنابعالی این توافق را «عامل تسلیم قدرت‌ها در برابر ملت ایران» می‌شناسید، بسیاری از افراد به این توافق نقد جدی دارند و از آینده آن نگران هستند و حتی عضو تیم مذاکره کننده هسته‌ای، ادعای شما در مرقومه خطاب به رهبری را، اشتباه می‌خواند. شاید بتوان گفت علت چنین تفاوت بزرگی در اظهارنظر‌ها، به علت عدم پاسخ گویی مناسب جنابعالی و همچنین عدم ایجاد فضای آزاد در مورد سوال‌های جدی مطرح شده در این زمینه باشد.
برای رفع نگرانی شما از فضای ناامیدی از توافق ژنو، حضور جنابعالی در رسانه ملی به منظور پاسخ گویی در مورد سوالات مطرح شده و همچنین امکان وجود فضای آزاد نقد و بررسی در رسانه ملی با حضور کار‌شناسان، می‌تواند تا حد زیادی این دغدغه شما را برطرف نماید و در فضایی کاملاً آزاد، نگرانی‌های موجود در مورد توافق ژنو را برطرف کند و چنانچه واقعاً عده‌ای به دنبال بدنام نمودن دولت جنابعالی باشند، با این کار نزد مردم رسوا خواهند شد. ادامه فضای بسته موجود در نقد توافق ژنو نه تنها کمکی به تیم مذاکره کننده نمی‌نماید، بلکه می‌تواند در آینده به روند مذاکراتی این تیم نیز آسیب برساند و این شما هستید که می‌توانید با تدبیری مناسب، گره گشای فضای موجود در کشور باشید. لذا از شما تقاضا می‌شود این درخواست جامعه نخبگانی کشور را بی‌پاسخ نگذارید که ما نیز مانند شما، دلسوز این کشور و خواهان عزت و سرافرازی آن هستیم.

            وما علینا الّا البلاغ
  جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه اصفهان
- اسامی امضا کنندگان:

 

مدرسه علمیه دارالحکمه
۱.     خلیل ناجی
۲.     علی اکبر سجادی
۳.     میلاد اناری
۴.     شادفر
۵.     عباسی
۶.     ذوالفقاری
۷.     سید اصغر اسماعیلی
۸.     داوود هادی شیرازی
۹.     مرتضی عباسی کفرانی
۱۰.     حسین آقا جانی
۱۱.     رضا صادقی
۱۲.     محمد جواد دوستی
۱۳.     سید منصور بهزادکیا
۱۴.     داستان‌پور
۱۵.     سعید ساعد
۱۶.     مجید خجندی
۱۷.     عابدین جلیلی
۱۸.     شکیبا فر
۱۹.     سید هادی فقیهی
۲۰.     صبوری
۲۱.     علی‌پور
۲۲.     سعید عربی
۲۳.     امیر کریمی
۲۴.     سید محمد موسوی
۲۵.     سید عبدالرسول زارعی
۲۶.     سید محمود حسینی
۲۷.     محمدی
۲۸.     ابراهیم عینی
۲۹.     امیر حسین نخودیان
۳۰.     محمد ترابی
۳۱.     احمدی
۳۲.     حسینی
۳۳.     مهدی کریمی
۳۴.     حسین معینی
۳۵.     مصطفی خواجه
۳۶.     مهدی چهان گیری
۳۷.     رضا اسنکی
۳۸.     سلطانی
۳۹.     محمدی سخاوت
۴۰.     عربیان
۴۱.     ابراهیمیان
۴۲.     وارثی
۴۳.     مصطفی‌پور
۴۴.     الهی محسن
۴۵.     الهی مهدی
۴۶.     حامد ترکان
۴۷.     احمدزاده
۴۸.     محسن کمالی
۴۹.     حسن صبوری
۵۰.     ایمان صادقی
۵۱.     حامد باقری
۵۲.     ابراهیم کریمی
۵۳.     علیرضا دهقانی
۵۴.     افقری
۵۵.     ملکیان
۵۶.     عروجی
۵۷.     ماجد
۵۸.     مسلم گنچی
۵۹.     جزینی
۶۰.     عباسی
۶۱.     حسینی
۶۲.     بدری
۶۳.     کمالی
۶۴.     سعید داوود وند
۶۵.     اسدی
۶۶.     مهرداد جمالی
۶۷.     سید علی مومنی
۶۸.     محمد کریم کریمیان
۶۹.     مجید عارفی
۷۰.     محمد علی عزیزان
۷۱.     منصور صلصالی
۷۲.     مجید غلامی
۷۳.     حسین محمودی
۷۴.     مصطفی عبادی خواه
۷۵.     سید محمد مجیدی
۷۶.     محمد رضا عطایی فرد
۷۷.     احسان اتحادی
۷۸.     مجتبی جایمندی
۷۹.     مرتضی شاکرین
۸۰.     خدادادی
۸۱.     هادی مستاجران
۸۲.     اسماعیل صادقی
۸۳.     سعید ابراهیم‌پور
۸۴.     محمد هادی ماجد
۸۵.     محمد شفیعی
۸۶.     معروفی
۸۷.     عباس‌زاده
۸۸.     قهرایی
۸۹.     سید ایمان صدیقی
۹۰.     علیرضا جزینی
۹۱.     علی محمودی
۹۲.     هادی الهی
۹۳.     محمد امین عزیزالهی
۹۴.     محمد علی تیموری
۹۵.     ناطقی
۹۶.     سروچراغی
۹۷.     رحیمی
۹۸.     سید حسین مرادیانی
۹۹.     سید علی موسوی
۱۰۰.     عابدی
۱۰۱.     اسحاقی
۱۰۲.     مشتاقیان
۱۰۳.     جلوانی
۱۰۴.     خواجه
۱۰۵.     عابدی‌نژاد
۱۰۶.     شادمان
۱۰۷.     علی افشاری
۱۰۸.     سیدمهدی معینی
۱۰۹.     محمدرضا خانی
۱۱۰.     محمدامین صادقی
۱۱۱.     علی یزدانی
۱۱۲.     یعقوب منصوری
۱۱۳.     علی معرفت
۱۱۴.     اصغر رضایی
۱۱۵.     سیدعلی موسوی درچه‌ای
۱۱۶.     محمدعلی سلیمانی
۱۱۷.     فرهاد محمدی
۱۱۸.     جلال بدیعی
۱۱۹.     سید علی حسینی
۱۲۰.     محمد شفیعی
۱۲۱.     محمود زارع
۱۲۲.     صالحی
۱۲۳.     علی نقیان
۱۲۴.     محمد جواد عمادی
۱۲۵.     احمدرضا حاجیان
۱۲۶.     روح الله شهریاری
۱۲۷.     ملاابراهیمی
۱۲۸.     یاسر سخنور
۱۲۹.     موسی یزدانی
۱۳۰.     محسن غزاوی
۱۳۱.     محمد آریین
۱۳۲.     سید امید فاطمی
۱۳۳.     محمد رضا باقری
۱۳۴.     محسن حاجیان
۱۳۵.     عابدی
۱۳۶.     رسول رضایی
۱۳۷.     عبدالامیر کیانپور
۱۳۸.     رسول رضایی
۱۳۹.     علیرضا فقیهی
۱۴۰.     مهدی صابری
۱۴۱.     علی رجبی
۱۴۲.     علی اکبری
۱۴۳.     روح الله مارانی
۱۴۴.     سید عبدالحسین تقوی
۱۴۵.     محمد افضلی
۱۴۶.     محمد فولادی
۱۴۷.     میثم مصیبی
۱۴۸.     امید نجاتی
۱۴۹.     احسان اسحاقیان
۱۵۰.     محمد رحمتی
۱۵۱.     روح الله کاظم‌زاده
۱۵۲.     محمد جواد مهریار
۱۵۳.     حسین سلیمانی
۱۵۴.     احمد آجیان
۱۵۵.     محمد رضا ربانی
۱۵۶.     علی حیدری
۱۵۷.     تمنایی
۱۵۸.     مجتبی مهدی‌پور
۱۵۹.     پیمان آئینی
۱۶۰.     امیرالحسین علیزاده
۱۶۱.     اصغر مسعودی
۱۶۲.     سینا عابدی
۱۶۳.     ابوالقاسم شهباز
۱۶۴.     شهریاری
۱۶۵.     محمد حسین جعفری
۱۶۶.     مهدی یزدان پناه
۱۶۷.     نبوی
۱۶۸.     خسروبیگی
۱۶۹.     سید احمد موسوی درچه‌ای
۱۷۰.     محمد سلجوقی
۱۷۱.     روح الله امینی
۱۷۲.     محمد صادق صدری
۱۷۳.     مصطفی حسین‌پور
۱۷۴.     احمد زمانی
۱۷۵.     محمد مهدی عمادی
۱۷۶.     حمید دهقان
۱۷۷.     هادی آرمند
۱۷۸.     سمیرمی
۱۷۹.     حسن طالبی
۱۸۰.     مهدی رضایی
۱۸۱.     جلالی
۱۸۲.     سید محمدافضل
۱۸۳.     ابراهیم عزرمی
۱۸۴.     هاشمی
۱۸۵.     بافقی
۱۸۶.     استکی
۱۸۷.     رحیمی
۱۸۸.     آزادانی
۱۸۹.     کامران
۱۹۰.     حمید مغیمی
۱۹۱.     نیلفروشان
۱۹۲.     رفیعایی
۱۹۳.     مرتضی کاظمیان
۱۹۴.     سراج
۱۹۵.     علیرضا کاشانی
۱۹۶.     محمد نریمانی
۱۹۷.     معینی
۱۹۸.     اکبریان
۱۹۹.     سیدمسعودموسوی



مدرسه علمیه آیت الله سید محمد باقر درچه‌ای

۲۰۰.     علی سلیمانی
۲۰۱.     یونس براتی
۲۰۲.     مهدی شریفیان
۲۰۳.     سلیمانی
۲۰۴.     علی درچه
۲۰۵.     علی قربانی
۲۰۶.     سیروس سلیمانی
۲۰۷.     محمد مهدی کریمی
۲۰۸.     محمد سلیمانی
۲۰۹.     ایمان سامی
۲۱۰.     احسان ابراهیمی
۲۱۱.     مهدی عابدی
۲۱۲.     ادراکی
۲۱۳.     سعادت
۲۱۴.     سید جعفر می‌رلوحی
۲۱۵.     علی سلیمانی
۲۱۶.     جواد انتشاری
۲۱۷.     سیدعلی موسوی
۲۱۸.     محسن کریمی
۲۱۹.     امیر کشاورز
۲۲۰.     مجیدی
۲۲۱.     مرتضوی
۲۲۲.     حسین داوودی
۲۲۳.     یاری
۲۲۴.     ابراهیم محسنی
۲۲۵.     علی اخباری
۲۲۶.     میثم باتوانی
۲۲۷.     عباس علی سلطانیان
۲۲۸.     حبیب درچه
۲۲۹.     محمد زمانی
۲۳۰.     حسین آتشین
۲۳۱.     علی کریمی
۲۳۲.     علی سلطانیان
۲۳۳.     مهدی براتی
۲۳۴.     میلاد شاهنظری
۲۳۵.     محسن صالحی
۲۳۶.     توفیقی
۲۳۷.     حسین اسحاقیان
۲۳۸.     فرهاد ارغوانی
۲۳۹.     حسینی
۲۴۰.     خجندی
۲۴۱.     ایمان ایمانیان
۲۴۲.     رضا حیاتی
۲۴۳.     سیدجواد مریوان
۲۴۴.     مهدی عابدی
۲۴۵.     سیدمحسن موسوی
۲۴۶.     علی امینی
۲۴۷.     هادی نیامی
۲۴۸.     حسین نظری
۲۴۹.     مجیدپور
۲۵۰.     حسین شکیبایی
۲۵۱.     احمدی
۲۵۲.     طاهری
۲۵۳.     علیرضا دهقانی
۲۵۴.     مهدی اسحاقیان
۲۵۵.     خیابانی
۲۵۶.     خسروی نیا
۲۵۷.     حسین کامران
۲۵۸.     ابراهیم احمدی
۲۵۹.     حسین حیدری
۲۶۰.     مهدی‌پور
۲۶۱.     رضا حسین آبادی
۲۶۲.     ابوالفضل شجاعی
۲۶۳.     مهدی رنجبر
۲۶۴.     عبدالله جزینی
۲۶۵.     مسعود رهنما
۲۶۶.     رمضان علی نجفی
۲۶۷.     سید مهدی موسوی
۲۶۸.     یونس پازیار
۲۶۹.     محمد محمدی
۲۷۰.     رضا صادقی
۲۷۱.     سید رسول مرتضوی
۲۷۲.     پیمان حاجی عباسی
۲۷۳.     مهدی یوسف وند
۲۷۴.     محسن کریمی
۲۷۵.     زمانی‌زاده
۲۷۶.     حسین شاهنظری
۲۷۷.     اسکندی
۲۷۸.     محمد آتشین
۲۷۹.     مسعود یونسی
۲۸۰.     محمد رضا براتی
۲۸۱.     سعید محمدی
۲۸۲.     مهدی جزینی
۲۸۳.     علی طالبی
۲۸۴.     مجید قاسمی
۲۸۵.     اشرافی
۲۸۶.     اکبری
۲۸۷.     میلاد مهرجو
۲۸۸.     علی پناهی
۲۸۹.     محمد فتحیان
۲۹۰.     علی درچه‌ای
۲۹۱.     حمید رضا سلطانیان
۲۹۲.     محمد براتی
۲۹۳.     رسول اسکندری
۲۹۴.     حسین سلیمانی
۲۹۵.     محمد براتی
۲۹۶.     علی جزینی
۲۹۷.     نوربخش
۲۹۸.     میلاد باقری
۲۹۹.     بهزاد ویسی
۳۰۰.     علی احمدی
۳۰۱.     محمد صادق سعادت نیا
۳۰۲.     محسن پناهی
۳۰۳.     جواد قاسمی
۳۰۴.     احسان هاشمی
۳۰۵.     مجید کریمی
۳۰۶.     محمد اکبری
۳۰۷.     عباس‌زاده
۳۰۸.     خسروی نیا
۳۰۹.     حسین عبدلی
۳۱۰.     قاسم براتی
۳۱۱.     محمد ملک‌پور
۳۱۲.     شریفانی
۳۱۳.     حسین مهرابی
۳۱۴.     الهام‌پور
۳۱۵.     غلام حسینی
۳۱۶.     عسگری
۳۱۷.     سیدعلی مجیدی
۳۱۸.     شوهانی
۳۱۹.     محمد مهرابی
۳۲۰.     مجتبی نریمانی
۳۲۱.     علیرضا شریفیان
۳۲۲.     بهزاد درویشی
۳۲۳.     محمد علی خیابانی
۳۲۴.     میلاد باقری
۳۲۵.     محمد ابدالی
۳۲۶.     رامین ترابی
۳۲۷.     سعید جعفری
۳۲۸.     سید علی سهرابی




مدرسه حضرت صاحب الزمان عجّل الله تعالی فرجه

۳۲۹.     محمد ترابی
۳۳۰.     محمد قدیمی
۳۳۱.     علیرضا شهبازی
۳۳۲.     امیر حسنی
۳۳۳.     محسن موذنی
۳۳۴.     علیرضا اسحاقیان
۳۳۵.     علی مرادی
۳۳۶.     حجت کریم دوست
۳۳۷.     حسین بابا می‌رساطعی
۳۳۸.     حامد کرمی
۳۳۹.     حسن احمدی
۳۴۰.     حقیقی
۳۴۱.     اعلایی
۳۴۲.     تقی یار
۳۴۳.     حامد خواجه
۳۴۴.     محمد صابری
۳۴۵.     حمید ملایی
۳۴۶.     محمد رضا خدادوست
۳۴۷.     محمد آقا بابایی
۳۴۸.     سیدسجاد مرتضوی
۳۴۹.     ابوالفضل سجادی
۳۵۰.     مهدی اسماعیلی
۳۵۱.     محمد کریمی
۳۵۲.     داوود حیدری
۳۵۳.     رسول نوروزی
۳۵۴.     عبدالرضا بویری
۳۵۵.     حسین اسماعیلی
۳۵۶.     ابوالفضل پورسراج
۳۵۷.     محمد باقرصاد
۳۵۸.     سجاد شعرابی نجاتی
۳۵۹.     مهدی اکبری
۳۶۰.     توسلی
۳۶۱.     احسانی
۳۶۲.     موسوی
۳۶۳.     حسین عابدی
۳۶۴.     محمد کوفی گر
۳۶۵.     عبدالباقی
۳۶۶.     امید سلیمانی
۳۶۷.     سیدعلی مرتضوی
۳۶۸.     محمد پیمانی
۳۶۹.     جواد کشاورز
۳۷۰.     مهدی باقری
۳۷۱.     رضا علی عربی
۳۷۲.     محمد زاهدی
۳۷۳.     سید محمود می‌ررضی
۳۷۴.     امیر نجات بخش
۳۷۵.     مهدی داوری
۳۷۶.     رحیمی
۳۷۷.     محمد رضا محمدی
۳۷۸.     حسین ناصری
۳۷۹.     حسین علی کاظمی
۳۸۰.     امیر حسین صباغ‌زاده
۳۸۱.     مجلسی
۳۸۲.     سیدمحمد حسینی
۳۸۳.     سید سجاد نیک صفت
۳۸۴.     مجید بیژنی
۳۸۵.     مرتضی ابراهیمی
۳۸۶.     حسین کیانی
۳۸۷.     علی حسن‌پور
۳۸۸.     روح الله کبیری
۳۸۹.     مهدی رجبی
۳۹۰.     یوسف حیدری
۳۹۱.     مهدی نصر
۳۹۲.     روح الله ذاکری
۳۹۳.     مجتبی سهرابی
۳۹۴.     محمد حسن ضیایی
۳۹۵.     سید حسن حسینی
۳۹۶.     امید شیرخانی
۳۹۷.     میلاد باقری راد
۳۹۸.     سید علی محمد صارمی
۳۹۹.     خدابخش قاسمی حسن آبادی
۴۰۰.     علی رضا محققیان
۴۰۱.     سید باوی
۴۰۲.     سید داوود متقی
۴۰۳.     علی صفدری
۴۰۴.     محمد رضایی
۴۰۵.     علی احتشامی
۴۰۶.     محمد سلطانی
۴۰۷.     سید محسن مرتضوی
۴۰۸.     ابراهیم‌پور رنج
۴۰۹.     سید حامد اسماعیلی
۴۱۰.     سید حیدر عبدالهی
۴۱۱.     طهرانی
۴۱۲.     محمد علی رفیعی
۴۱۳.     مجید فتحی
۴۱۴.     علی رهایی
۴۱۵.     محمود کافی
۴۱۶.     مهرداد سلطانی
۴۱۷.     محمد رضا سلیمی
۴۱۸.     عبداللهی
۴۱۹.     مجتبی قربانی
۴۲۰.     سید حسین موسوی
۴۲۱.     محمد احسان عباسی
۴۲۲.     سعید محمودی
۴۲۳.     سجاد مقامی
۴۲۴.     ابوالفضل محمد علی اف
۴۲۵.     مصطفی بهاور
۴۲۶.     جواد باجلانی
۴۲۷.     محمد جواد مرادی
۴۲۸.     علی باقری
۴۲۹.     بهرامی تبار
۴۳۰.     سید جلال حسینی
۴۳۱.     مهدی تنانور
۴۳۲.     عرفان ترابی
۴۳۳.     محمد رضا لطیفی فر
۴۳۴.     حسن تازه سرد
۴۳۵.     رضا کریمی
۴۳۶.     محمود کریمی
۴۳۷.     محمد رضا شهبازی
۴۳۸.     استاد صالحی
۴۳۹.     سید محمد مدارایی
۴۴۰.     آرمان حاجی احمدیان
۴۴۱.     علی شریفی
۴۴۲.     سید حسین می‌ریان
۴۴۳.     مجتبی مهدی‌پور
۴۴۴.     رسول ایوبی
۴۴۵.     هادی روشنی عادگانی
۴۴۶.     داوود آقا بابایی
۴۴۷.     مهدی مکرپور
۴۴۸.     حمید رضا نقی
۴۴۹.     علی محمد صافیان
۴۵۰.     محمد تقی صادق نیا
۴۵۱.     حسین شاپور آبادی
۴۵۲.     اسلامی
۴۵۳.     قاسم حاجی حسنی
۴۵۴.     حسین صادقی
۴۵۵.     محسن شیرعلی
۴۵۶.     محمد علی نیل فروشان
۴۵۷.     سید عیسی کشفی
۴۵۸.     آقایی
۴۵۹.     علی دهخدا
۴۶۰.     جواد عبدالله‌پور
۴۶۱.     حمیدرضا امینی
۴۶۲.     شاه حسینی
۴۶۳.     علی مستأجران
۴۶۴.     حسین قانونی
۴۶۵.     اسماعیل نجار
۴۶۶.     محمدرضا رهنما
۴۶۷.     سیدفرشاد موسوی
۴۶۸.     وحید نبوی‌زاده
۴۶۹.     مهدی جواهری
۴۷۰.     علی زمین‌پرداز
۴۷۱.     سید مهدی خلیلی
۴۷۲.     سید یحیی صباحی
۴۷۳.     سید اصغرچقند
۴۷۴.     سید سجاد هاشمی نیا
۴۷۵.     جعفر شهیدی
۴۷۶.     ابراهیم شیری
۴۷۷.     حسین همتیان
۴۷۸.     سید رضاغرویان
۴۷۹.     احمد احمدی
۴۸۰.     سعید باقری فر
۴۸۱.     پویا کاویانی
۴۸۲.     محسن قاسمی
۴۸۳.     سید فردوس تقوی
۴۸۴.     عباس منصوری
۴۸۵.     اکبری
۴۸۶.     سید اکبر اصغری
۴۸۷.     علی جزینی
۴۸۸.     وحید مختار
۴۸۹.     امیر مکتوبیان
۴۹۰.     میلاد نوری
۴۹۱.     مهرداد‌پور محمد حسینی
۴۹۲.     رمضان مارانی
۴۹۳.     مجتبی اکبری
۴۹۴.     حبیب آبادی
۴۹۵.     یوسفی
۴۹۶.     حسینی
۴۹۷.     شکراللهی
۴۹۸.     ستار تقدم
۴۹۹.     جواد مومنی
۵۰۰.     کیانی
۵۰۱.     سید جواد مهاجر
۵۰۲.     رضا شریعتی
۵۰۳.     عبدالحسن زهرایی
۵۰۴.     سعید عربیان

مدرسه علیمه میرزاحسین

۵۰۵.     محمدجوادعمادی
۵۰۶.     سالارپاسی
۵۰۷.     احمدرضاسورانی
۵۰۸.     محمدحامدیان
۵۰۹.     امیدخرازی
۵۱۰.     کاظمفکاری
۵۱۱.     امیرپاک نهاد
۵۱۲.     امیرعابدی
۵۱۳.     مهدی سهرابی
۵۱۴.     مسلم امیرحاجیلو
۵۱۵.     عبدالامیرکیانپور
۵۱۶.     سیدمحسن علوی فر
۵۱۷.     محمدابدالی
۵۱۸.     محمدحسین بهرامی
۵۱۹.     احمدحسین کامیاب
۵۲۰.     حسن صالح نیا
۵۲۱.     محمدحسین علیزاده
۵۲۲.     مختاری
۵۲۳.     مجتبی ورپشتی
۵۲۴.     حمیدرضا صائمی
۵۲۵.     مسعودرسولی رنانی
۵۲۶.     پویا فتح اللهی
۵۲۷.     مسعود خیر اللهی
۵۲۸.     حسین فاضلی
۵۲۹.     محمد علی فولادگر
۵۳۰.     سجاد‌پور قصاب
۵۳۱.     هادی شهبازی
۵۳۲.     حسین عسگری
۵۳۳.     امیر فرج فرهنگ دوست
۵۳۴.     مهدی مرادی
۵۳۵.     حسین ربیعی
۵۳۶.     محسن حاجی هادیان
۵۳۷.     سید مهدی هاشمی فرد
۵۳۸.     روح الله فرازمند
۵۳۹.     سید محسن میرزاترابی
۵۴۰.     ابوالفضل رحیمیان
۵۴۱.     محمد فروزمند
۵۴۲.     غلامعلی جزینی
۵۴۳.     فرشاد توسلی
۵۴۴.     حسین نوروزی فرد
۵۴۵.     قاسم قربانی
۵۴۶.     محمد حسین ملکیان
۵۴۷.     محمد حسین وحیدی
۵۴۸.     سامان معصومی
۵۴۹.     گورمکانی
۵۵۰.     معصوم‌زاده
۵۵۱.     سجادی
۵۵۲.     محمد حسین عشقی
۵۵۳.     حسین زارع
۵۵۴.     جواد جلوانی
۵۵۵.     سعید عقوبت
۵۵۶.     مصطفی امینی
۵۵۷.     امیرحسین مستاجران
۵۵۸.     سید محمد حسینی
۵۵۹.     علی تقیان
۵۶۰.     مجتبی سبزوار
۵۶۱.     امیر یادگاری
۵۶۲.     هاشم‌زاده
۵۶۳.     شایان پیرغریب نواز
۵۶۴.     محمد ملکی
۵۶۵.     محسن محمد جانی
۵۶۶.     محمود‌زاده
۵۶۷.     خیراللهی
۵۶۸.     جاوید خورشیدی
۵۶۹.     سید مرتضی رمضانی
۵۷۰.     سید اصغر اسماعیلی
۵۷۱.     حسینعلی
۵۷۲.     محسن خاموشی
۵۷۳.     حسن خرمی
۵۷۴.     محسن کرمی
۵۷۵.     یاسر مرکزی
۵۷۶.     عبدالرسول مصباح


مدرسه علمیه سفیران هدایت

۵۷۷.     سید حسین محمود آبادی
۵۷۸.     رضا شریفی
۵۷۹.     رضا اسماعیلی
۵۸۰.     محمد رضا مظلوم‌پور
۵۸۱.     موسی هاشمی
۵۸۲.     سعید مظاهری
۵۸۳.     رضا غلامی
۵۸۴.     حامد عطریان
۵۸۵.     حسین عبداللهیان
۵۸۶.     سعید حسن‌پور
۵۸۷.     محمد خدادای
۵۸۸.     سید محمد جعفر موسوی
۵۸۹.     باشعلی
۵۹۰.     مالک محمدی
۵۹۱.     محمد‌پور مهرابی
۵۹۲.     ناصر عادلی‌زاده
۵۹۳.     جواد اسماعیلی
۵۹۴.     داوود صارمی
۵۹۵.     مجتبی نوری
۵۹۶.     کریم قاسمی
۵۹۷.     علی علی جانی
۵۹۸.     سمیع جوادی‌نژاد
۵۹۹.     آرش طاهر خانی
۶۰۰.     ناصر صلحی
۶۰۱.     سید علی طهماسبی
۶۰۲.     یونس ملک شاهی
۶۰۳.     امین گودرزی
۶۰۴.     محمد شاهوردی
۶۰۵.     سید علی حسینی منصور آبادی
۶۰۶.     علی امینی
۶۰۷.     علی آباده
۶۰۸.     احمد مسیبی
۶۰۹.     ستار رحیمی
۶۱۰.     مهدی رفیعی
۶۱۱.     سامان رجبی
۶۱۲.     مسعود اسماعیلی
۶۱۳.     خان علی‌زاده
۶۱۴.     سید جواد موسوی
۶۱۵.     ابوالفضل منصوری
۶۱۶.     مختار دیداب
۶۱۷.     مصطفی ندیری
۶۱۸.     سید ابراهیم می‌ری
۶۱۹.     وحید خانه‌ای
۶۲۰.     محمد رضا‌پور شهید
۶۲۱.     مجتبی بهرامیان
۶۲۲.     محمد حمزه دهنوی
۶۲۳.     مهدی مومنی
۶۲۴.     مهدی کیان خواه
۶۲۵.     امیر زارعی
۶۲۶.     مسعود حسن‌زاده
۶۲۷.     ابوالفضل رضایی
۶۲۸.     محسن امیدی
۶۲۹.     محمد حسین کریمی‌پور
۶۳۰.     خالدی



مدرسه علمیه ثامن الحجج علیه السلام

۶۳۱.     علیرضا جلالی
۶۳۲.     محمد براتی احمدآبادی
۶۳۳.     علیرضا‌پور نفیسی
۶۳۴.     مهدی کیانی
۶۳۵.     امیر صالحی
۶۳۶.     سید مهدی صفایی
۶۳۷.     حسن راسخ
۶۳۸.     محمد صمیمی
۶۳۹.     سید محمد الهی
۶۴۰.     علیرضا فدایی
۶۴۱.     علی کاظمی
۶۴۲.     محمد خندان
۶۴۳.     سید محسن آریان
۶۴۴.     احمد شیاسی
۶۴۵.     مهرداد سلطانی
۶۴۶.     هادی انصاری
۶۴۷.     حسینی
۶۴۸.     اصغر صمامی
۶۴۹.     حجت الله حسامی
۶۵۰.     قدرت الله حسامی
۶۵۱.     علیرضا نجات بخش
۶۵۲.     امیر آخوندی
۶۵۳.     علیرضا گلی
۶۵۴.     محسن آخوندی
۶۵۵.     مسلم عبادی
۶۵۶.     حسین آخوندی
۶۵۷.     محمد تهرانی
۶۵۸.     کاظم فلاحیان
۶۵۹.     محمد رضا مرادی
۶۶۰.     علی اکبر رمضانی
۶۶۱.     عباس حری
۶۶۲.     محمد نگهداری
۶۶۳.     محمدرضا واعظ‌زاده
۶۶۴.     کبریایی‌زاده
۶۶۵.     علی محمدی
۶۶۶.     قاسم مومنی
۶۶۷.     امیدرضا شاهرخی
۶۶۸.     علی صادقی
۶۶۹.     شریعت ریاحی
۶۷۰.     احسان سعیدی
۶۷۱.     حمزه ذوالفیایی
۶۷۲.     مهدی حسین‌زاده
۶۷۳.     عباسعلی تیموری
۶۷۴.     احمد رضا منصوری
۶۷۵.     محمد سجاد سراج‌زاده
۶۷۶.     علیرضا صادقی
۶۷۷.     محمد حسین سمیعی
۶۷۸.     وحید سیاوشی
۶۷۹.     امیر حسین گرگین
۶۸۰.     محسن آقا شریفیان اصفهانی
۶۸۱.     مسلم گنجی
۶۸۲.     امیر صفدریان

مدرسه علمیه رکن الملک

۶۸۳.     هادی مرادی
۶۸۴.     حسین شجاعی
۶۸۵.     زارعی
۶۸۶.     خیرخواه
۶۸۷.     سید اسدالله موسوی
۶۸۸.     سید منصور حسینی
۶۸۹.     محمد امین صادقی
۶۹۰.     مصطفی کوهی
۶۹۱.     حامد رضایی
۶۹۲.     اسماعیل عینی
۶۹۳.     امیر حسینی
۶۹۴.     عابدی
۶۹۵.     خواجه
۶۹۶.     عباسی
۶۹۷.     سید صالحی
۶۹۸.     مهدی خدایی
۶۹۹.     سجاد مباری
۷۰۰.     سعید شاهمرادی
۷۰۱.     توکلی
۷۰۲.     علی قائدی
۷۰۳.     سعید عباسی
۷۰۴.     علیرضا امینی
۷۰۵.     مهدی عابدی
۷۰۶.     حسین کیانی
۷۰۷.     ابوالفضل صفرزاده
۷۰۸.     حامد مطهر
۷۰۹.     احمد رجبی
۷۱۰.     دهقانیان
۷۱۱.     محمد مرادی
۷۱۲.     علی رفیعی
۷۱۳.     عباس نیرمی
۷۱۴.     امیر حسین احمدی
۷۱۵.     سید محمد موسوی
۷۱۶.     ترابی
۷۱۷.     سعید جعفری
۷۱۸.     ابراهیم داوری
۷۱۹.     علیرضا نریمانی
۷۲۰.     مهدی نایینی
۷۲۱.     مرکبی
۷۲۲.     شمس الدینی
۷۲۳.     سیدمحمود خلیلی
۷۲۴.     اصغر ستاره
۷۲۵.     حسین ساکن
۷۲۶.     حامد محمدی
۷۲۷.     سید محمد مهرگان
۷۲۸.     مهدی نواریان
۷۲۹.     مهدی حقی
۷۳۰.     بابک بندری
۷۳۱.     صمد زارعی
۷۳۲.     محمد قزلباش
۷۳۳.     محمد کرمی
۷۳۴.     حسن الهی
۷۳۵.     سجاد عباسیان
۷۳۶.     سعید عباسیان
۷۳۷.     امین قاسمی
۷۳۸.     شهاب همتی
۷۳۹.     محمد رضا کارگر
۷۴۰.     عبدالرحمن آیت
۷۴۱.     علی احمد همتی
۷۴۲.     علی حق‌شناس



مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام

۷۴۳.     علیرضا مشتاقیان
۷۴۴.     مجتبی خطاط
۷۴۵.     محمد مهدی بینا
۷۴۶.     علی رنجبری
۷۴۷.     علی حسین‌زاده
۷۴۸.     مهدی یادگاری
۷۴۹.     حسین کریمی
۷۵۰.     رضا رضایی
۷۵۱.     سید امیر موسوی
۷۵۲.     سید محمود خلیلی
۷۵۳.     سید محمدرضا شیرگان
۷۵۴.     سید میلاد نیانی
۷۵۵.     سید علی شریف
۷۵۶.     مهدی مرادی
۷۵۷.     محمد توکلی
۷۵۸.     مهدی ایهامی
۷۵۹.     مهدی نایینی
۷۶۰.     محمد رضا فریز‌زاده
۷۶۱.     علی تواضعی
۷۶۲.     علیرضا مکاسب
۷۶۳.     محمد سعید محمدی
۷۶۴.     جعفری
۷۶۵.     محمد ابراهیمی
۷۶۶.     سید رضا رضایی
۷۶۷.     حسین محمدی
۷۶۸.     احمد تاتار
۷۶۹.     حمیدرضا رضوانی
۷۷۰.     رضا کاظمی
۷۷۱.     علی اکبر صفا
۷۷۲.     پیمان قربانی‌پور
۷۷۳.     سجاد مومنی
۷۷۴.     سید محمد هاشمی
۷۷۵.     محمد زفره
۷۷۶.     علی محمدی
۷۷۷.     سید حسین مدارایی
۷۷۸.     مهدی ابوالقاسمی
۷۷۹.     احمد رضا تمصالی
۷۸۰.     محمد رضا نصر اصفهانی
۷۸۱.     محمود منتظری نجف آبادی
۷۸۲.     سید حیدر قوامیان فر
۷۸۳.     محمد پاک اندیش
۷۸۴.     امین حقیقت‌نژاد
۷۸۵.     علیرضا کشاورز
۷۸۶.     سید فخرالدین طالب‌زاده
۷۸۷.     هادی ملکی
۷۸۸.     جعفر احمدی
۷۸۹.     حامد اسدی
۷۹۰.     حسین منصوری
۷۹۱.     علی چنگیزی
۷۹۲.     حسین صادقی
۷۹۳.     خیرآبادی
۷۹۴.     علی شفیعی
۷۹۵.     مرسل اسماعیلی
۷۹۶.     علیرضا مهدیان فرد
۷۹۷.     سعید داوودوند
۷۹۸.     علیرضا عابدینی
۷۹۹.     امیر حسین علی اکبری
۸۰۰.     امیر محمد عبدیزدان
۸۰۱.     رضا سلمانی
۸۰۲.     حسین امینی
۸۰۳.     رضا صادقی
۸۰۴.     روح الله اعرابی
۸۰۵.     م. ج. صفری
۸۰۶.     محمد ملکی



مدرسه علمیه امام سجاد علیه السلام

۸۰۷.     مهدی شمس
۸۰۸.     داوودجوهری
۸۰۹.     مرتضی مومنی
۸۱۰.     مهیارعباسی
۸۱۱.     مهران مرادی
۸۱۲.     مجیدحاتمی فرد
۸۱۳.     سیدامین علمدار
۸۱۴.     کیوان قرقانی
۸۱۵.     محمدرضازالی
۸۱۶.     سجادکریمی
۸۱۷.     میلادحیدری
۸۱۸.     سجادحسین‌پور
۸۱۹.     مصطفی مقصودی
۸۲۰.     علیرضا شریفی
۸۲۱.     سیدجوادرضوی
۸۲۲.     حسین محمدی
۸۲۳.     احمداکبری
۸۲۴.     میثم پیراسته
۸۲۵.     احمدرضا ترک دلادانی
۸۲۶.     محمدرحیمی
۸۲۷.     هادی حاتمی فرد
۸۲۸.     حبیب الله حاتمی فرد
۸۲۹.     روح الله حاتمی فرد
۸۳۰.     محمدرضابمانی
۸۳۱.     امیرسلحشوریان
۸۳۲.     مهدی باقریاوری
۸۳۳.     محمدرضا پناهی
۸۳۴.     علی اسدیان
۸۳۵.     حسین محمدی
۸۳۶.     امیرحسین سهرابی
۸۳۷.     جواد رضایی
۸۳۸.     سیدعلی مومنی
۸۳۹.     یدالله آمن
۸۴۰.     سیدعلی محمد مومنی شانی
۸۴۱.     مهرزادپاریاد
۸۴۲.     محمدرضاخانی
۸۴۳.     محمدصادق براتی
۸۴۴.     محمدحسین قنبری
۸۴۵.     محمدی
۸۴۶.     شهاب کرمانی
۸۴۷.     مسعودرییسی
۸۴۸.     ایمان مولوی
۸۴۹.     کتیرایی
۸۵۰.     علی پیوند
۸۵۱.     سیدسعیدشاهمرادی
۸۵۲.     حسین احمدی
۸۵۳.     رضارضایی


مدرسه علمیه حضرت ولی عصر عجّل الله تعالی فرجه

۸۵۴.     سید احمد میر محمد صادقی
۸۵۵.     محمد بخشیان
۸۵۶.     مصطفی یاری
۸۵۷.     علی بلیغی
۸۵۸.     براتی
۸۵۹.     جواد منصوری
۸۶۰.     احمد مشکاتی
۸۶۱.     سید محمد حسینی
۸۶۲.     حسین خسروی

۸۶۳.     علی رضا
۸۶۴.     حمزه اسماعیلی
۸۶۵.     جعفر اکبری
۸۶۶.     محمد درویشی
۸۶۷.     عابدی
۸۶۸.     علی نصیری
۸۶۹.     اکبر باقری فر
۸۷۰.     علیرضا فتاحی
۸۷۱.     عباس حق‌شناس
۸۷۲.     سید سعید طوطیان
۸۷۳.     سلیمان محمدی
۸۷۴.     فرهاد پویا فر
۸۷۵.     اسماعیلی
۸۷۶.     احمد حاجیان
۸۷۷.     علی اصغر حائری
۸۷۸.     محمد علی کرمی
۸۷۹.     جواد عباسی
۸۸۰.     اسماعیل محمد شریفی
۸۸۱.     شهاب بختیار جورابی
۸۸۲.     محسن کریمی
۸۸۳.     محمد کسری اصفهانی
۸۸۴.     محمد خدامی
۸۸۵.     صالحون
۸۸۶.     علیرضا عروج علیان
۸۸۷.     حمید محمدی
۸۸۸.     محسن عبداللهی
۸۸۹.     مجتبی مرادی
۸۹۰.     احسان صالحون
۸۹۱.     مصطفی ریاحی
۸۹۲.     سیدرضا مرتضوی
۸۹۳.     علیرضا روحانی
۸۹۴.     رسول شمس
۸۹۵.     محمدی
۸۹۶.     جایمند
۸۹۷.     علیرضا ثابتی‌پور
۸۹۸.     محمدحسین آقاطهرانی
۸۹۹.     مجید شریفی
۹۰۰.     علیرضا کلاهدوزان
۹۰۱.     علی محمدزاده
۹۰۲.     محسن ربیعی
۹۰۳.     صادقیان
۹۰۴.     علیرضا مشتاقیان
۹۰۵.     رضا کریمی
۹۰۶.     عباس شایسته رخ
۹۰۷.     سجاد جزینی
۹۰۸.     سعید اکبریان
۹۰۹.     مهدی شایسته رخ
۹۱۰.     جعفر زارعان
۹۱۱.     محمدعلی عباسی
۹۱۲.     مرتضی حزباوی
۹۱۳.     سید محمد حسینی
۹۱۴.     حسین مهرابی
۹۱۵.     جواد سالمی
۹۱۶.     شریفی
۹۱۷.     سعید جزینی
۹۱۸.     معینی
۹۱۹.     رضا وکیلی
۹۲۰.     حمیدرضا کاشی
۹۲۱.     شریفی
۹۲۲.     امیرحسین پیشه وران
۹۲۳.     مرتضی نصر
۹۲۴.     مهدی سلطانی
۹۲۵.     مهدی رفیعی
۹۲۶.     سید روح الله مجیدی
۹۲۷.     سید مهدی مجیدی
۹۲۸.     سجاد مسیبی
۹۲۹.     روح الله اسحاقیان
۹۳۰.     محسن رفیعی
۹۳۱.     رسول اسحاقیان
۹۳۲.     علی محمدی
۹۳۳.     محمدجعفر جعفریان
۹۳۴.     سعید جمشیدی
۹۳۵.     هادی کرمی
۹۳۶.     سید احمد واعظ
۹۳۷.     منصوری
۹۳۸.     موسوی نهاد
۹۳۹.     علی امامی
۹۴۰.     داوود رضوی
۹۴۱.     حسن سبحانی
۹۴۲.     فقیهی
۹۴۳.     قدرت الله رنج کش
۹۴۴.     احمد رضا عبداللهی
۹۴۵.     سید رسول صفوی
۹۴۶.     سید اسماعیل حسینی
۹۴۷.     سید محمد رضا حسینی
۹۴۸.     احمد رضا قدیری
۹۴۹.     استاد خادمی
۹۵۰.     علی جمدی
۹۵۱.     محمد جواد سواد کوهی
۹۵۲.     مصطفی کشاورز
۹۵۳.     محسن جانثاری
۹۵۴.     خودمیانی
۹۵۵.     طریقت
۹۵۶.     محمد صادق کیوان فر
۹۵۷.     کریمی
۹۵۸.     مهدی رنج کش
۹۵۹.     رضا قربانی
۹۶۰.     علیرضا شریفی
۹۶۱.     سعید بختیاری
۹۶۲.     علیرضا صادقی
۹۶۳.     علی سلیمی
۹۶۴.     رحمان حسن زهرایی
۹۶۵.     احمد دیاری
۹۶۶.     یزادن پرست
۹۶۷.     رضا دهقان
۹۶۸.     امیر صفدریان
۹۶۹.     ابوذر محمدی
۹۷۰.     زارعی
۹۷۱.     حاتمی
۹۷۲.     محمدجانی
۹۷۳.     توکلی
۹۷۴.     محمد امین عندلیب
۹۷۵.     محمد قائدی
۹۷۶.     امیر عباس صادقی
۹۷۷.     احمد رضا خبازی
۹۷۸.     محمد شیاسی
۹۷۹.     احسان عابدی
۹۸۰.     سید حسن طباطبایی
۹۸۱.     مهدی هاشمی
۹۸۲.     مهدی عرب بیگ
۹۸۳.     سید رضا دادخواهی
۹۸۴.     علی مجتبایی
۹۸۵.     سعید اعرابی
۹۸۶.     محمدجواد سیفی
۹۸۷.     مرتضی ترابی
۹۸۸.     محمدحسین حق‌شناس
۹۸۹.     عباس نظری
۹۹۰.     محمد اسحاقی
۹۹۱.     سید مهدی اعتصامی
۹۹۲.     عباس کاظمی
۹۹۳.     سید صادق رضوی‌زاده
۹۹۴.     سید محسن موسوی
۹۹۵.     ایمان طالبی
۹۹۶.     پور ربانی
۹۹۷.     هادی ابراهیمی
۹۹۸.     علیرضا اسماعیل‌زاده
۹۹۹.     بهرام بهرامی
۱۰۰۰.     محسن صادقی
۱۰۰۱.     عبدالحمید زمانی
۱۰۰۲.     حسین خدایی
۱۰۰۳.     رضا صدیقی
۱۰۰۴.     قائدی
۱۰۰۵.     قضاوی
۱۰۰۶.     بخشان باقراتی
۱۰۰۷.     محمدرضا داوری
۱۰۰۸.     عباسی
۱۰۰۹.     مهدی مسعودی
۱۰۱۰.     سید محمد فیاض
۱۰۱۱.     سید احمد معنوی
۱۰۱۲.     مصطفی رفیعی
۱۰۱۳.     سید محمد جعفر میر محمد صادقی
۱۰۱۴.     عباس خزایی
۱۰۱۵.     مهدی سلیمانی
۱۰۱۶.     هدایت الله براتی
۱۰۱۷.     محمود نجار
۱۰۱۸.     علی کاظمی
۱۰۱۹.     سید علیرضا مصطفوی
۱۰۲۰.     مسعود خرمی
۱۰۲۱.     فاطمی
۱۰۲۲.     رنجبر
۱۰۲۳.     نادری
۱۰۲۴.     حسینی
۱۰۲۵.     ملک‌زاده
۱۰۲۶.     امیرحسین محبی
۱۰۲۷.     قاسم حیدری
۱۰۲۸.     مصطفی مقصودی
۱۰۲۹.     سلمان شیخی
۱۰۳۰.     معین امان الهی
۱۰۳۱.     علی خانی
۱۰۳۲.     احمدمشکاتی
۱۰۳۳.     احمد رضا رییسی
۱۰۳۴.     حمید رضا امان الهی
۱۰۳۵.     مهدی حسن‌پور
۱۰۳۶.     اصغر کنعانی
۱۰۳۷.     منصوری
۱۰۳۸.     محمد حسین شمس
۱۰۳۹.     ابولافضل پناهی
۱۰۴۰.     عروجی
۱۰۴۱.     سیدعلی صدیقین
۱۰۴۲.     مهدی ناظر
۱۰۴۳.     مجید شجاعی
۱۰۴۴.     اکبر تاجمیر ریاحی
۱۰۴۵.     حسن نیکا نیکی
۱۰۴۶.     محمود کریمیان
۱۰۴۷.     مجید بقالیان
۱۰۴۸.     محمد حسین سوفسطایی
۱۰۴۹.     سید علی اصغر منیریان
۱۰۵۰.     حسین میرزایی سیچانی
۱۰۵۱.     استاد امین
۱۰۵۲.     حسین حاجی‌پور
۱۰۵۳.     جعفر زارعی
۱۰۵۴.     مرتضی مرادی
۱۰۵۵.     سید مجید میرحسینی
۱۰۵۶.     جلیل علیجانی
۱۰۵۷.     مهدی عابدی
۱۰۵۸.     افشین کاظم‌زاده
۱۰۵۹.     رسول طریقت
۱۰۶۰.     علی عابدی
۱۰۶۱.     سید حسن موسوی
۱۰۶۲.     ابراهیم اسدی
۱۰۶۳.     محمد خادمی
۱۰۶۴.     امیرحسین پزشکی
۱۰۶۵.     روح الله میرزاده
۱۰۶۶.     محمد هادی میرزایی
۱۰۶۷.     محمد مهدی نریمانی
۱۰۶۸.     مهدی کشاورز
۱۰۶۹.     مرتضی درخشنده
۱۰۷۰.     مجید مظاهری
۱۰۷۱.     سید محمد میرحسینی
۱۰۷۲.     حمید اعرابی
۱۰۷۳.     مهدی ربیعی
۱۰۷۴.     سید احمد می‌رخلف
۱۰۷۵.     جواد نظام
۱۰۷۶.     حمید پناهی
۱۰۷۷.     امیر
۱۰۷۸.     حسین علی درچه‌ای
۱۰۷۹.     مهدی شریفیان
۱۰۸۰.     شاکری
۱۰۸۱.     محمد نظری
۱۰۸۲.     علی مسیبی
۱۰۸۳.     حسین امان الهی
۱۰۸۴.     حسن قاسمی
۱۰۸۵.     مارانی
۱۰۸۶.     کریمیان سیچانی
۱۰۸۷.     علیرضا محمودی
۱۰۸۸.     وحید کرباسی
۱۰۸۹.     فرزاد پاک روان
۱۰۹۰.     یحیی شکرانی
۱۰۹۱.     محمد‌پور دستان
۱۰۹۲.     سیداحمد مروج
۱۰۹۳.     علیرضا مه‌مان دوست
۱۰۹۴.     مهدی نقی
۱۰۹۵.     علی پیمانی
۱۰۹۶.     سهیل بختیار
۱۰۹۷.     سیدهادی قاسم‌زاده
۱۰۹۸.     مجید تقی خاتمی
۱۰۹۹.     محمد رضا مقدم
۱۱۰۰.     محسن الهی
۱۱۰۱.     علی ظهیری
۱۱۰۲.     امید زارعی
۱۱۰۳.     علی سلیمانی
۱۱۰۴.     علی محمدی
۱۱۰۵.     حسین آقا تهرانی
۱۱۰۶.     مهدی سعادت
۱۱۰۷.     محسن قاسمی
۱۱۰۸.     محمدامین یوسفی
۱۱۰۹.     اسماعیل پیمانی
۱۱۱۰.     احمد انتصاری
۱۱۱۱.     محمد مهدی نراقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">