ارتفاع پست

اینجا ارتفاع پست، با وضو وارد شوید...

ارتفاع پست

اینجا ارتفاع پست، با وضو وارد شوید...

وبــسایـت ارتفاع پـــست...
ارتفاع پست

موسای مایی و عصای دیگرانی
یعنی شما آقای از ما بهترانی
از تو فقط چوپانیت را درک کردیم
پس حقمان است اینکه ما را می چرانی
دور از من و این گله های کوچ کرده
این جمعه هم،پیش خدا خوش بگذرانی

دیدگاه های شما
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۳۷

این گفتمان ادامه دارد...

به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه، دکتر جلیلی و اعضای ستاد انتخاباتی اش شنبه شب پس از اعلام نتیجۀ نهایی شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری گرد هم آمدند

دکتر جلیلی گفت: خودم را قابل نمی دانم که از این دوستان تشکر کنم؛ چون می دانم که آنها برای من کار نکرده اند؛ بلکه برای اصولشان کار کرده اند؛ بنابراین ان شاء الله این فعالیتها ذخیره ای برای آخرتشان خواهد بود.

دکتر جلیلی همچنین دربارۀ نتیجۀ انتخابات گفت: این، ضعف ما بوده که نتوانستیم دربارۀ کارآمدی گفتمان انقلاب و مقاومت، کار اقناعی کنیم و اکثریت مردم را به این کارآمدی متقاعد کنیم.

این کاندیدای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری با اشاره به نتیجۀ انتخابات و پیام خود گفت: اینکه از حامیانم خواستم به آقای روحانی کمک کنند، یک تعارف نبود؛ بلکه واقعا حالا همۀ ما باید هرآنچه در توان داریم برای کمک به دولت آینده در جهت گفتمان امام و انقلاب به کار گیریم. جلیلی افزود: واقعیت این است که بعد از انقلاب، چون ما حکومت را از خود دانسته ایم، بسیاری از کارها را به حکومت و دولت محول کرده ایم؛ در حالی که اگر اهداف و آرمانهایی برای خود تعریف می کنیم، علاوه بر دولت، خود ما نیز در جهت تحقق آنها وظیفه داریم. او گفت: اگر تلاشی هم صورت می گیرد برای اینکه دولت را به دست بیاوریم، برای این است که از ظرفیت دولت برای آن اهداف استفاده کنیم؛ و گرنه آحاد مردم چنان که قرآن کریم می گوید «لیقوم الناس بالقسط» در اقامۀ قسط و محقق کردن اهداف اسلام وظیفه دارند. به گفتۀ دبیر شورای عالی امنیت ملی، جامعه هم می تواند بر رفتار حکومت نظارت داشته باشد و هم می تواند از او اقامۀ قسط را مطالبه کند.

جلیلی گفت: بعضی وقتها بچه های حزب اللهی آنقدر درگیر حواشی پرداخته شده در سایتها می شوند که باید دقت کنند وقتشان مصروف چه چیزی شده است.

در این مراسم و پیش از حضور دکتر جلیلی در ستاد، دکتر زارعی نمایندۀ مردم تهران هم در سخنانی گفت: حالا نوبت آن است که از کار خود و جریان اصولگرایی آسیب شناسی کنیم و ببینیم نقاط ضعفمان کجا بوده است.

 

نظرات (۱)

کاش اقای جلیلی زمانی که در یکی از سفرهای تبلیغاتیش گفته بود مردم مشائی را حذف کردند (در صورتی که اصلا مشائی در انتخابات حضور نداشت) ذره به این فکر می کردند که ممکنه خودشون نتونن رای اعتماد از ملت بگیرند
پاسخ:
دادا ما که هرچی گشتیم پیدا نکردیم این حرف دکترو...
لکن بین حذف شدن و رای نیاوردن تفاوت از زمین تا آسمان است.
یکی رو کل تیم شورای نگهبان بالاتفاق رد صلاحیت می کنن، یکی دیگه تو بین رقبا نفر سوم میشه،
والـــــــــــــا با ایـــــــــــــــــــــــتن مثـــــــــــــــــــتتال زدناشــــــــــــــتتون...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">