ارتفاع پست

اینجا ارتفاع پست، با وضو وارد شوید...

ارتفاع پست

اینجا ارتفاع پست، با وضو وارد شوید...

وبــسایـت ارتفاع پـــست...
ارتفاع پست

موسای مایی و عصای دیگرانی
یعنی شما آقای از ما بهترانی
از تو فقط چوپانیت را درک کردیم
پس حقمان است اینکه ما را می چرانی
دور از من و این گله های کوچ کرده
این جمعه هم،پیش خدا خوش بگذرانی

دیدگاه های شما

صحبت های دیروز امام خامنه ای :

کاندیداهایی که در پی جلب اعتماد مردم هستند] قول بدهند به منافع بیگانگان به بهانه های گوناگون بیش از منافع ملت ایران اهمیت نخواهند داد . بعضی با این تحلیل غلط که به دشمنان امیتیاز بدهیم تا عصبانیت آن را نسبت به خودمان هم کنیم عملا منافع آنها را بر منافع ملت ترجیح میدهند."

                        

…………………..

پی نوشت اول:  امام خامنه ای : تعلیق موقت و داوطلبانه ایران ، با سوءاستفاده دشمنان در حال تبدیل شدن به حذف فعالیت‌های هسته‌ای در کشور بود که بنده همان موقع تأکید کردم اگر روند مطالبه پی در پی طرف‌های هسته‌ای ادامه یابد ، وارد میدان می‌شوم که این کار انجام و روند توقف فعالیت‌های هسته‌ای به روند پیشرفت هسته‌ای تبدیل شد .(بیانات سال ۸۶)

پی نوشت دوم:  مردم هنوز کودتای سال ۸۶ یا به تعبیری اقدام محاربه آمیز دولت اصلاحات و وزرای اصلاحات در سال ۸۶(حادثه کوی دانشگاه) رو در خاطر دارند . اونموقع هم شما دبیر شورای عالی امنیت ملی بودید . اونموقع چکار کردید؟؟؟؟ که الان از خاتمی بعنوان حامی و تایید خدماتتون استفاده می کنید . اونموقع کجا بودید؟؟ چه کردید؟؟؟؟؟؟؟

پی نوشت سوم : مردم هنوز بمب گزاری های پی درپی سال ۸۳ در اهواز رو یاد دارند ؛ هنوز فتنه و اغتشاشاتی رو که دولت اصلاحات استارت ایجادش رو زد برای اختلافات قومی و جدایی خوزستان از کشور یاد دارند . هنوز کودتای دوم یا همون استعفای استانداران و فرمانداران و نمایندگان مجلس برای عزل رهبری رو بیاد دارند . اونموقع شما کجا بودید؟؟ چه کردید؟؟؟؟؟؟؟

پی نوشت چهارم : آقای سعید جلیلی از حق هسته ای ملت ایران کوتاه نیومد . چی شد ؟؟

نتیجه : نه جنگی اتفاق افتاد نه تعلیقی شد. بلکه با کش دادن مذاکرات ما به چرخه کامل هسته ای دست پیدا کردیم . بلکه با تکمیل چرخه هسته ای در بسیاری از زمینه های علمی مانند پزشکی و پزشکی هسته ای و کشاورزی و نانو ووووووو.وو.و..ووو.. پیشرفت کردیم .

این گرانی هم از تحریم نیست از ضعف فرهنگی و تجمل گرایی و سوء مدیریت دولت فعلی و اقدامات خرابکارانه ته مانده های همون دولتهای کارگزاران و اصلاحاته که بخاطر بدست آوردن قدرت ، مردم رو تحت فشار میگذارند . بطوری که هاشمی که تا پارسال منفور ملت بود و مردم این چند ساله اقدامات خودش و نزدیکانشو دیدند ، الان محبوب بعضی آدمهای کم حافظه شده ….

پی نوشت پنجم : آزادی ؟؟؟ . حقوق زنان ؟؟ برابری حقوق اجتماعی ؟؟؟ این شعارهارو هم آقای خاتمی داد اما هیچ وقت تبیین نکرد منظورش از آزادی و حقوق زنان چی بود . بعد از دولتش فهمیدیم که که کاری رو که رضاخان نتونست محمد رضا خاتمی کرد منظور شما چیه ؟؟؟؟

پی نوشت ششم :چی؟؟؟؟ شماها و آقای هاشمی جنگ رو مدیریت و فرمان کربلای ۵ رو دادید ؟؟؟؟؟؟

تروخدا من از ملت عزیز خواهش می کنم به این عکس ها توجه کنید

یکی در خط مقدم خرمشهر . و یکی در تهران درحال صدور فرمان عملیات

(البته این عکس اون لحظه نیست ، اما فیلمشو دیشب در مستند پخش کرد)


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۵
امیرعلی طلبه

مستند حسن روحانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">