ارتفاع پست

اینجا ارتفاع پست، با وضو وارد شوید...

ارتفاع پست

اینجا ارتفاع پست، با وضو وارد شوید...

وبــسایـت ارتفاع پـــست...
ارتفاع پست

موسای مایی و عصای دیگرانی
یعنی شما آقای از ما بهترانی
از تو فقط چوپانیت را درک کردیم
پس حقمان است اینکه ما را می چرانی
دور از من و این گله های کوچ کرده
این جمعه هم،پیش خدا خوش بگذرانی

دیدگاه های شما
۲۳ فروردين ۹۲ ، ۱۰:۲۴

شهید علی چیت سازیان

فیجیل دزدی


از مدرسه راهنمایی که زدیم بیرون، کیف و کتاب رو انداختیم یه طرف و افتادیم توی باغچه مشدی، سبزی فروش محل. علی آقا که سال ها شاگردی مشدی رو کرده باشد، دور از چشم مشدی رفت سروقت فیجیل ها و یه دسته از خاک کشید بیرون و با گوشه شلوارش پاک کرد و نصفش رو داد به من و هر دو نشستیم و شروع کردیم به خوردن.
توی دیدگاه باغکوه نشسته بودیم. عراقیا گرای ما رو گرفته بودند و یه ریز آتیش می ریختند.
یه باره گفت: «سعید!»
اولش فکر کردم ترکشی، چیزی بهش خورده این جوری گفت سعید.
گفت: «یادته قبل از انقلاب، شش سال پیش، از مدرسه رفتیم باغچه مشدی؟»
گفتم: «آره، آره، چطور مگه؟»
گفت: «همین الان برو همدان، اون پیرمرد رو پیدا کن و حلالی بخواه یا پول فیجیل ها رو بده»
به هزار و یک بدبختی، مشدی رو پیدا کردم. پشتش کمانی و نصف شده بود.
قصه ی دزدی از باغچه رو که گفتم خندید و گفت: «خوشِ حلالتان»!

 

نظرات (۱)

خوش حلالتان

داستانک های زیبایی می نویسید...
راستی طلبه جان بروز هستم
پاسخ:
داداش دقیقاً جی خوش حلالمون؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">